OT: rozbita wokna

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Sobota Květen 30 23:29:39 CEST 2009

Na 90% pomůže obnovit systém a pokud nemáte bod obnovení tak prostě Win
nainstalovat znovu na stejný disk. Většina nastavení a soubory a
adresáře se zachovají - já tohle dělal s Win XP několikrát a vždy to
zabralo.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |