JTAG pro progranovani Xilinx?

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Sobota Květen 30 23:06:27 CEST 2009

Sice jsem to nezkoušel,
ale našel jsem zajímavý odkaz - http://rmdir.de/~michael/xilinx/ . V
Linuxu by tedy měl jít emulovat driver windrvr jakýmsi jiným software v
userspace, takže IMPACT by měl normálně fungovat. Vypadá to, že je to
zmáklé pro FT2232 a paralelní port - což ovšem neřeší původní problém
tazatele. On ten JTAG od Silabs je dost speciální, ale v každém případě
je dobrý námět na pokusy. Taky by se mi líbilo mít jeden JTAG adaptér na
všechno.
Mrazík