Specialni sumove generatory - bylo Re: Jak uspat male deti ?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Květen 30 21:31:05 CEST 2009

Hezky vecer,

    je otazkou, kolik tomu malemu je. Miminka se uspavaji pomoci
generatoru jenz napodobuje tlukot srdce, cili opravdu hodne nizka
frekvence :-) Nebo spise razovani. U starsich deti to jiz tak moc
nefunguje a u tech jeste starsich uz vubec ne.

					Saša K. Svobodová