Problém s PC zdrojem ?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Sobota Květen 30 13:33:50 CEST 2009

Zdravim,

moznosti je viac, ale jedna z nich je, ze mate skutocne maly
odber zo zdroja, a ten sa vypne. Osobne som mal nieco podobne -
zdroj 450W, a ked PC bolo dlhsiu dobu v nepouzivane, a zapli sa
rozne setriace mechanizmy, tak sa ventilator zdroja mohol utocit
k smrti. Bolo by dobre, keby ste mohol pomerat odber zapnuteho
PC. Ked si uvedomite, ze ucinnost je pri nizkom odbere mizerna,
tak sa zdroj moze slusne prehrievat. Ja som potom vymenil zdroj
za 350W, a uz je to OK. Ak mate odber pri nizkom vytazeni PC
napr. 65W, co je pre 550W zdroj prevadzka pri 11% vykonnu, tak
ucinnost moze byt kludne nizsia ako 50%.

S pozdravom,
Slavo T.