Sifrovani pro jednocip

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Květen 29 19:51:00 CEST 2009

Mno, ved ano, presne to je ta skusenost ako pisete - vacsia bezpecnost generovania, distribucie, archivacie samotneho kluca; diverzifikacia; moznost pouzit odskusany a overeny algoritmus.

A dalsia skusenost je ta s tymi vagnymi zadaniami.

Vratte sa k nasmu povodnemu "zadaniu".
O co sa stavime, ze *nejde* o jednu konkretnu, nikdy sa neopakujucu dvojicu jednocipov? (mohli by sme sa o par piv, chybaju mi k slubenej veceri na najblizsej hw-listovici :-P )

wek