OT: Re: Sifrovani pro jednocip

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Květen 29 08:26:18 CEST 2009

Mno já si vrznu i bez 10 bytů a kdy chci. Minulej rok jsem nechtěl ani
jednou....
Co to zakódovat na tečky a čárky a nebo když si ti starší vzpomenou na
mřížku nebo různé prohazování znaků....

pyrin

----- Original Message -----
From: ""Ing. K.Prokůpek"" <kpr@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 29, 2009 7:00 AM
Subject: Re: Sifrovani pro jednocip

Pravděpodobně kolega nevytváří šifrovací systém pro světovou banku, ani
pro armádu USA.
Když bych vám tu poslal 10 byte , tak pochybuju že si tu někdo vrzne a
poví mi co ta čísla znamenají. Natož aby z toho udělal vzorec.
Pro jednodušší šifrování stačí se řídit tím, kolik kombinací chci
získat. Za kombinaci počítejme i matermatické operátory.
A samozřejmě čím složitější a propletenější bude vzorec, tím složitější
je přijít na rozumné rozluštění. Samozřejmě když je dost paměťi a
strojového času, je lepší jít cestou něčím standartním
(SHA,MD5,Blowfish,atd.)

KPR