Sifrovani pro jednocip

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pátek Květen 29 08:16:45 CEST 2009

Já si myslím že cílem této úlohy není bankovní terminál, ani systém na
řízení nukleárních raket. Autorovi jde nejspíš o to o co většině z nás,
aby jejich zařízení nebylo lehce napadnutelné a aby s tím útočník měl
nějakou práci. A pokud těch datových přenosů je skutečně málo, bude mít
útočník dost velké problémy to rozluštit.

KPR