OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pátek Květen 29 07:26:11 CEST 2009

S tim NTFS se to ma tak, ze v novem FW 2.19 je podpora i pro tento file
system. Jedine co je nutne udelat je, HDD na tento FS naformatovat :-).
Ad to upevneni na panel - nedavno jsem pomahal kamaradovi s instalaci
satelitu a pripevnovali jsme parabolu na panel. Pro upevneni jsme
pouzili plastove hmozdinky o prumeru 10 mm. Nic jsme netmelili, ale s
tim zatekanim - no je pravda ze voda toho dokaze hodne, obzvlast v
kombinaci s mrazem , takze tmelenim nejspis nic nezkazite...
Obecne vybrat dobre misto pro umistneni paraboly je kumst. Pokud Vam na
nej bude snezit, tak se Vam bude v zime zhorsovat prijem, pokud se Vam
do nej bude z boku opirat vitr, tak se Vam bude pri poryvech
fragmentovat obraz - ja to vyresil montazi na balkon, kde neprsi
(nesnezi) a jsou mensi poryvy vetru a offsetovou parabolou, ktera ma
prece jenom mensi tendence pro "lapani snehu".
M.