Sifrovani pro jednocip

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Čtvrtek Květen 28 22:09:30 CEST 2009

Myslím že drtivá většina krypto funkcí vychází z tabulky a nebo z
operací obousměrných. To jsou ty které jsem jmenoval.
Od toho nejjednoduššího, kdy k číslu jen něco přičtete. Až po složité
cyklické, vícenásobné s vyhledáváním v tabulce.
Je to jednoduchý. Uděláte si "divokej" vzorec, vyzkoušíte v excelu a
jestli bude fungovat obousměrnost, pak není problém to použít. Pro
zmatení nepřítele je taky dobré tam přihodit nějaký redundantní "bordel".
"Divokost" vzorce se dá optimalizovat dle rychlosti jakou chcete a dle
paměti kterou máte k dispozici.

KPR