Výměna jističe v bytě

Prichy prichy@volny.cz
Středa Květen 27 23:35:01 CEST 2009

Osobne kdyz uz bych neco menil na srarem hliniku, dal bych tam pojistky,
ale jak koukam kazdy jiny zde veri spise mechanice montovane kde kym a
buh vi kde :-)

Jinak samozrejme...muzete, jse majitel bytu...odpovidate si za to sam :-)

dale bych se zeptal dalsich prispevatelu, co je napsano na normach?
zavazne nebo doporucene? ....drive byl soubor doporucenych norem.

TN-C ......jsem rad, ze ji mam, pokud by se stalo, ze se prerusi
v zasuvce PEN uz tam proste nic nepripojite, protoze to nebude fungovat

u TN-(C)-S uz je to horsi, muzeme zasuvku smele provozovat X let a cekat
az nekdo
pripoji vandy spotrebic a je zadelano na pruser