[OT] Lze podvest pomerove merice tepla fy Techem?

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Květen 26 21:13:31 CEST 2009

Nebo podstatne zvetsit polochu radiatoru (pridat clanky), pokud se to na
ne prepocitava.
U nas mame podobny, nikoliv radiovy, a nezdalo se mi, ze by si plochou
radiatoru nekdo pri instalaci lamal hlavu.

Zdenek