[OT] Lze podvest pomerove merice tepla fy Techem?

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Úterý Květen 26 19:52:13 CEST 2009

Cidlo to ma integrovane, jedna se o starsi typ od ITM data 3
http://prirucka.techem.cz/cgi-bin/WebObjects/TechemFP.woa/1/wa/default?path=%2Ffachplaner.techem.cz%2FCzech%2FITN%2FITN+data+III%2FPopis+v%C3%BDrobku&wosid=FVqDvLhgEcrTwnPPzQIgdM

Karel

On Tue, 26 May 2009, Karel Minarčík wrote:

 > Zdravim, omluvte mne za toto OT, ale mam nasledujici zcela legalni dotaz:
 > Existuje zpusob, kterym by nektery ze sousedu mohl napr: sundat z
 > radiatoru pomerovy meric tepla s dalkovym odectem,
 > nebo jej pozmenit tak, aniz by to ve firme Techem poznali?

To by jste mel poslat fotku jak to vypada . Oblbnout se da vse.
Pokud by bylo mozne nejak izolovat cidlo teplejsi strany tak by
to melo pocitat mene ne ?