Toluen

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Úterý Květen 26 19:18:31 CEST 2009

Je zakazan jen volny prodej toluenu a vseho kde je vice jak 0,1% toluenu
spotrebitelum, zivnostnik nebo firma ho klidne muzou nakupovat. Problem
asi bude, ze ne vsichni tu jsou zivnostnici nebo podnikatele (ani ja ne)
a nakup pres nekoho (znamy a pod.) a nasledne rozprodani ostatnim asi
neprojde, nebot je za to 5 mega pokuta :-(   Je to akorat dalsi zbytecna
buzerace, vyraznej efekt ten zakaz stejne mit nebude, protoze fetky si
vzdycky najdou nejakej sajrajt co do sebe muzou narvat.

Ales Chlubny