Toluen

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Úterý Květen 26 19:01:41 CEST 2009

Jsem ze stejneho mesta a resim stejny problem jako Petr.
Prece jenom toluen byl jako rozpoustedlo vynikajici.
Jsem schopen si sehnat jakekoliv medikamenty vcetne tech halucinogennich, ale toluen nesezenu.
Zivnostak nemam (kdo by platil ty dane), zadnou spratelenou firmu neznam.
Napada me slovensko, polsko, je tam take podobny zakaz?
Karel
PS: Psychicky se pripravuji na dobu, kdy si nekoupim ani olovnatou pajku,
ani NaOH vyvojku, ani leptaci roztok FeCl3.

Petr Kubáč wrote:
>/ Pred 3 roky jsem kupoval posledni plechovku toluenu - na namesti ve Frydku -
/>/ Barvy Laky Redidla - prede mnou dva 13 leti spoluobcane. Kazdy kupoval 1
/>/ plechovku toluenu a 2 velke igelitky. Kdyz jsem prisel na radu ja  - kupoval
/>/ jsem jenom toluen a zadne igelitky - pokladni se ptala "a na co to mate vy?"
/>/
/>/ Od te doby se toluen dostal mimo zakon, ale ja jsem zvykly lakovat DPS
/>/ kalafunou v toluenu a ta posledni pixla uz dochazi - tak co ted mate nejakou
/>/ radu ?
/>/
/>/ Zdravi Petr Kubac
/