OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Květen 26 14:48:23 CEST 2009

Jeden prijimac spustite v rezimu klient a druhy v rezimu server. Sdileni
je podporovano pomoci RS232, popripade Ethernet, kdy Ethernet ma moznost
pripojit vice klientu. Na tom foru jsou lide, kteri bezne provozuji i 5
pristroju na jednu kartu (1 server + 4  klienti a eth. rozbocovac -
switch/bridge) :-). Sdileni je v poslednim FW stabilni a dokonce je i
podporovan Openbox protokol pro sdileni Openbox+Dreamsky, nicmenene toto
nemam overeno, jelikoz mam 2x Dreamsky 7500. Nejlepe je se na nejake
takove forum zaregistrovat a podrobne si o vsem precist, ja to pri koupi
udelal a zmenil jsem tak sve puvodni rozhodnuti, kdy misto Showboxu
S-300, jsem poridil Dreamsky 7500. Nechci zde tvrdit, ze je to nejlepsi
mozny pristroj, ale za cenu cca 2500 jsem lepsi nenasel.
Toz tak. M.

Ps: Nechci pet jenom ody, takze uvadim mnou zjistene slabiny:
- Slabsi dalkovy ovladac - musi se mirit smerem na prijimac, aby byl
povel akceptovan.
- Pri vyznamne zmene ve FW a jeho aktualizaci je nutne vytvorit i novy
settings, protoze databaze nejsou vzdy kompatibilni (tedy pri zalohovani
settings na USB, RS232 by to snad mohlo resit, coz ovsem nemam jeste
overeno).
- Pri zmene klicu v EMU modu je doba aktualizace klicu ruzna a muze byt
nekdy az cca 60 minut (lze resit vypnutim a zapnutim Patche)
- jeste nedotazena cestina v Teletextu - oproti vsemu ostatnimu, kde je
vse OK.