OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Květen 26 13:32:12 CEST 2009

Zdravim,
mam doma 2x Dreamsky 7500, nahravani na USB Disk i na USB Flash bez
zamrzani - vse Ok (osobne jsem zatim nenasel USB zarizeni, ktere by
nejelo s DS7500 :-)  ). Navic, moje osobni zkusenost je takova, ze po
cca 2 mesicich intenzivniho pouzivani muzu tento prijimac vrele
doporucit vsem. Ze strany vyrobce je videt velka snaha na reseni a
vychytani FW, kdy co cca 14 dni vychazi novy FW s vylepsenimi a opravou
bugu. Verze FW 2.19, kterou mam ja, je jiz temer pro vsechny uzivatele
plne stabilni a navic plne podporuje sdileni karet a mnohe dalsi (EMU,
EPG a dalsi). Vyhodou je Ethernet, pro sdileni karet a moznost GShare z
netu. Jediny nedostatek dle zadani na pocatku tohoto vlakna je moznost
nahravani a sledovani jineho programu, kdy sledovani jineho je umozneno
pouze ze stejneho transponderu na nemz se nahrava. Vice informaci na
http://forum.satdigitalne.cz/

Toz tak, Martin.