doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pondělí Květen 25 22:31:55 CEST 2009

Take pouzivam HP 5L a nemam zadne problemy, krome klasicke zavady
podavace, ale prave jsem objednal nahradni dily za par korun od polaka
tak se tesim, ze i tato zavada zmizi. Na tyto HP tiskarny dobre funguje
programek LJConfig.exe a nastavit mnozstvi toneru na maximum, kdyz to
pak date jeste na par minut do acetonovych vyparu, mate na folii
absolutne nepruhlednou, jednolitou vrstvu, pres kterou muzete exponovat
treba hodinu a neznicite to. Se smrstovanim obycejnych folii z
papirnictvi za 5Kc jsem se taky nikdy nesetkal, na rozdil od pauzaku,
ktery se na tohle opravdu nehodi.

Ales Chlubny