Re: Sporák

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Květen 25 18:16:33 CEST 2009

2009/5/25 jirilinhart <jirilinhart@post.cz>:
> Nekolik roku jsem delal opravy bytu i domu elektroinstalace a to jak
> medenych tak i hlinikovych rozvodu. S hlinikem je problem v tom ze nikdo
> nedodrzuje jednu dulezitou vec pri velkych odberech a to ze by se mel
> alespon jednou rocne dotahnout vsechny srouby. Potom bych mohl mut kolik
> potrebuji krabic. Elektrarna to ma vyreseny tim zpusobem ze na kabelech jsou
> nalisovany oka a ty uz nejsou z cisteho hliniku

Dokážete v bytě 1x za rok otevřít všechny zásuvky, krabičky, vypínače
a svítidla a utáhnout šrouby? To nemáte ani jednu zásuvku nebo
krabičku za skříní? Další věc je, že musíte bejt elektrikář nebo to
aspoň umět a vědět co děláte, jinak můžete skončit v nemocnici (v
lepším případě).

Navíc utahovat šroub nemůžete donekonečna a kolikrát utahujete a neni
to nic platný, furt to jiskří, protože drát už je mezitím opálenej a
jenom utažení prostě nepomůže. Hliník se navíc dobře láme.

Až se budu příště stěhovat, tak pokud elektroinstalace nebude v mědi,
všechno udělám znova.

Pavel Kadečka.