OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Květen 25 16:52:06 CEST 2009

Spominanim navykovej cinnosti som asi vytvoril mylny dojem,
ze sa spravam ako vacsina nasich cipsomilnych spoluobcanov, ale
fakt, ze sa u nas pouzivaju tieto metody nahravania zial nesuvisi
s mnozstvom mojho volneho casu. Moja zavislost nie je televizna,
ale prevazne hardverovo-softveroveho profesneho charakteru :-)

Lubos