Doporute satelitni prijimac

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Pondělí Květen 25 13:44:20 CEST 2009

Spotreba bude urcite o neco vetsi, tech 4500 neni za pc, ale mysleno
jako upgrade pc na prijem satelitu,
kdo dneska nema nejake pc na prestavbu doma...
2000Kc pci sat karta SS HD 2
700 CI slot
500 DVB Viewer
1000 IMon DO

Ja mam u tohoto pc pripojenou pouze LCD TV pres HDMI kabel.
Zkusenosti po 3 letech DVBT prijmu a cca po roce DVBS prijmu jsou velmi
dobre.

At uz budete kupovat cokoliv, rozhodne volte prijimac s HDD. Funkce
timeshift je k nezaplaceni.