Past na kuny

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pondělí Květen 25 10:02:34 CEST 2009

Na kuny dobře fungují vlasy (lidské). Takže, zjistit kudy leze a kudy by
mohla lézt dovnitř, dojít do kadeřnictví pro vlasy (stačí říct že je to
na kuny a nebudou se na vás dívat jako na úchyla), a vlasy rozházet a
nebo v prodyšném pytlíčku zavěsit.

Udělal jsem něco podobného potom, co mi kuny začaly devastovat výplně v
motoru u auta a už se tam neukázaly.

	S.