Past na kuny

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pondělí Květen 25 09:41:56 CEST 2009

To se mi zatím nepovedlo. Znamenalo by to že umí šplhat kolmo po zdi a
překonávat převis pod úhlem 35 stupňů.
Pakliže je starší kuna ochočitelná, asi by byl záměr ji chytit a mít z
ní ochočené zahradní zvíře (jako kočku třeba).

V opačném případě začnu evoluci od 4ks piezo tweeterů (106dBm),
podpořené silnými záblesky luxeonů. Když to nepomůže, je v záloze 1kW
magnetron připojený na citlivé PIR...
Když ani to nepomůže, mám dostal jsem doporučení použít "tunel smrti"
(1000V), který pravděpodobně vyřeší i kremaci.

KPR