Stabilizator

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Květen 24 21:55:32 CEST 2009

mcp1702, sot23, Farnell

A.

----- Original Message -----
From: "Martin Locker" <locker@vosrk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 24, 2009 9:40 PM
Subject: Stabilizator

Zdravím,

stavím desku s jednočipem, ve které potřebuji pro komunikační modul 3,3V.
Deska je napájena 5V. Tudíž potřebuji stabilizátor na 3,3V, odběr modulu je
cca 40mA, ve špičkách leze na 80mA. Hledám něco v provedení SMD, co
nejmenší,
dostupné v kusovce v "drogerii".
Našel jsem LP3895, LP2895 u TME. Celkem by vyhovovaly, ale nemám s nimi
žádné
zkušenosti a trošku me děsí požadavky na kondenzátory (hlavně u LP3895).
Jak jsem koukal, tak koupit keramické SMD kondenzátory 1uF a větší v kusovce
není
tak jednoduché (GM, GES, TME). Je to asi větší problém než ten stabilizátor.

Prosím o tip na stabilizátor a radu, kde koupit kondenzátory.

Díky

Martin Locker