Past na kuny

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Květen 24 21:49:16 CEST 2009

A preco chces vlastne lapit kunu...? Nie je zabavnejsie kunu nechat behat
kade tade, obcas sa s nou pohrat a pozorovat jej inteligenciu, sem tam ju
nieco naucit alebo od nej odkukat? Viem, zahrduseny kikirik a par slepic...

A.

----- Original Message -----
From: ""Ing. K.Prokůpek"" <kpr@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 24, 2009 9:27 PM
Subject: Re: Past na kuny

Na začátek bych rád upozornil že se bavíme na teoretické rovině a není v
plánu praktická realizace, která by byla proti zákonům na ochranu zvířat.
Sám jsem se přesvědčil jak jsou vychytralé. Dostanou se kamkoliv, i do
velice nepřístupných míst. Písklata jsou neúčinná, železa nechci použít
(brutální), lapače (sklopce) taky prý mají účinnost jak u koho.

Teoreticky. Dvoucestný usměrňovač, z 230V udělám kondíky proti sobě
630V. Pak nějaký jednoduchý měřič impedance smyčky, jakmile se změní
impedance tak šup... sepnout tyristor a dát tam několik desítek joule at
630V ?

Právě onu past jsem myslel - "sklopec". Jen hledám "hotové" řešení, kde
není tolik mechaniky, ale je to nahrazeno elektronikou.

KPR