[OT] Virtualni servery

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Květen 24 21:13:55 CEST 2009

A proč nenasadit VMware ESXi? Je zadarmo, nekonfiguruje se prakticky nic a
běží jako host OS. A VMware samozřejmě nabízí migrační utility. Z
testovaných variant je to zatím ta nejlepší, která je zadarmo. Problém by
akorát mohl vzniknout s kompatibilitou hardware.
Jinak každý VMware dokáže bez problémů po nastartování hostu spustit vybrané
virtuály, MS Virtual PC to tuším neumí, je třeba použít MS Virtual Server.
Každopádně v této oblasti je VMware výrazně dál než Microsoft.