OT: 0.25 gramu antihmoty

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Neděle Květen 24 01:41:22 CEST 2009

Seskok z obezne drahy byl v poslednim filmu, co ted bezi v kinech.
Tohle me pripada celkem realne a urcite to nekdo jeste v tomhle stoleti
zkusi:-)
Nevim proc to nekteri tady kritizuji.
Ostatne jeste pred nekolika tisici lety byl ohen pro cloveka kouzlem, pred
500 lety byla zeme placata a pred cca 100-200 lety si lide mysleli, ze
fyzika
je neperspektivni obor, protoze vse uz bylo objeveno anebo bude behem
nekolika let.
Startrek nebo neco podobneho urcite bude, ale kdovi jestli za dalsich
1000 nebo 100 000 roku:-)