flash programovatelna cez jtag

dejfson dejfson@gmail.com
Sobota Květen 23 23:50:16 CEST 2009

dane a proc si na to fpga nenapojis jakoukoliv seriovou pamet (treba
epcs od altery :) a nenaprogramujes si v fpga export te spi sbernice
na jeden registr ve vme a pak si tu pamet naprogramujes jednoduchym
softem bezicim primo na fecu.
programovaci protokol je tak jednoduchy ze to mas cele i s vme casti
za den hotove.

d.