OT: 0.25 gramu antihmoty

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Květen 23 18:00:32 CEST 2009

Prosim nehazejte Star Trek do jednoho pytle s akcnima scifi beckama jako
zminovani Andele a demoni a pod. ST je na rozdil od Andelu a demonu z
velmi vzdalene budoucnosti, kde je pro nejake to fantazirovani preci jen
vice prostoru, nez ve filmu tocenem v CERNu o kterem muze bezet dokument
na vedlejsim kanale. Film jsem nevidel a podle Vaseho vyliceni ten film
vypada jako absolutni hovadina, nicmene to muze byt dost subjektivni. Ja
si treba nepamatuju ze by byl ve Star Treku nejaky "parasutisticky
seskok z orbity" a to jsem videl temer vsechny serialy a asi 3 filmy. Je
ale pravda ze nekdy je to hodne pritazene za vlasy a technicky poucenemu
cloveku to muze prijit jako hovadina, ale scifi neni dokument a to slovo
"fiction" v nazvu zanru je tam opravdu dulezite.

S pozdravem,
Ales Chlubny