OT Zubni kaz a zubni kamen

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Květen 22 20:03:46 CEST 2009

No ja musim priznat , ze mam se zubama dalekosahle problemy , "kazove"
uz mi rovnou rostly, snad diky nejakym antibiotikum z osumdesatych let
minuleho stoleti . Takze jsem na lecoss zvykly a kdyz mi zubarka
takhle delala jeden kanalek u zubu cast toho nervu jeste nebyla
mrtva(predtim tam byla nejaka ta vlozka co ho mela umrtvit) a jak tam
strcila vrtacku s tim dlouhym vrtakem kterym se ten kanalek cisti bez
umrtveni (bolest celkem snesu , vic mi vadi injekce a hlavne ze mam
potom necitlivou pusu) tak to byl teda tanec ta bolest je fakt hodne
silna a hlavne clovek nemuze zatnout zuby :) Takze nejaky ten tyden
jsem na to myslel , ale jak rikam uz mi u zubare delali vsechno takze
clovek je otrly.

snehulak