C nebo ASM?

j s jarin.hw@gmail.com
Pátek Květen 22 12:26:24 CEST 2009

> Zaver: toto zda sa ziadny jednocipovy kompilator neriesi ako (auto)inkrementovany pointer.
>
> wek

Presne tak. Napriklad ked by sme si precitali dokumentaciu k MCC18 (a
zvlast by sa to hodilo tym, ktori s nim pracuju), zistili by sme, na
co sa pouzivaju tri pointrove registre s moznostou
auto(in)(de)krementacie u PIC18.
Je treba niekde drzat ukazovatel softwaroveho stacku, napriklad. Je
treba drzat ukazovatel na premmenne pri vstupe do funkcie s paramerom
a take tie srandicky o ktorych sa zhusta nevie.

Teda problem nie je v tom, ze prekladac je "hlupy" a nejaky strasne
"skuseny" programator ho dokaze prekabatit. Problem je v tom, ze ludia
menej citaju manualy a viac frflu na to, na co by nemali - tym
nenarazam na Wek-a, hoci na jeho spravu som naklikol odpoved, aj
ked... Wek tiez frfle na kadeco ;-)

J.S.