Re:[OT] Jak umit motor u auta?

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Květen 22 12:08:54 CEST 2009

Nemyt. Neni duvod, na funkci to nema vliv.
Jediny duvod, proc myt motor je pokud nekudy prosakuje olej, motor je zas**y cely a je potreba zjistit kde je problem.

Kdyz to vezmete vapkou, riskujete ze odjete az za par dni, az vyschne posledni kapka z elektroniky :-) Samozrejme ze se da elektronika zakryt, ale...

PS: nedoporucuji umyvat ani pred prodejem vozu, ve vetsine pripadu krasne cistounky vykoupany motor krici "nekde tecu a nema to byt videt".

V.