Ruseni meteoradaru - co to ma znamenat???

Tomáą Urbanec urbanec@feec.vutbr.cz
Pátek Květen 22 09:36:56 CEST 2009

Chybi jim tam, ze Vas o to prosi..., oni maji na tom pasmu vyssi
statut a byli tam i driv, nez jakakoliv wifina, takze kdyz se na
pasmu potkaji, tak radar by mel mit prednost... Postih vam od CTU
nehrozi, pokud si od nich date rict a na pozadani se preladite, tedy
v pripade, ze pouzitim velkych parabol neprekracujete povolene
vyzarovane vykony... akorat s tim maji neskutecne prace, porad
objizdet republiku a hledat ty konkretni zarizeni...
             Tommy OK2PNQ

Daląí informace o konferenci Hw-list