RE: Buzení LED

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Květen 21 16:31:57 CEST 2009

Pokud vychazim ze selskeho rozumu a u DC jsou hodnoty stejne, tak pokud budu
mit PWM, ze pul hodiny potece do zateze proud 1A, bude ef. i str. hodnota
stejna. Pokud dalsi pulhodinu prou nepotece, budou IMHO obe hodnoty nulove.
A kdyz se to zintegruje, tak snad budou obe hodnoty stejne po celou dobu,
ne? Stredni hodnota je jasna, efektivni je takova, ktera vyvola stejny
tepelny ucinek jako DC, takze to bude take primo umerne dobe zapnuti k dobe
cele periody. Plati to samozrejme jen pro stav 0/neco, ne pro klasicke +/-
AC, to je jasne.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Thursday, May 21, 2009 12:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: Buzení LED

Nechci chytat za slovo, asi jsem dneska extremne natvrdly :)
Rec byla o TRMS meraku, ten by mel snad ukazat efektivni vzdy.

Pokud je stredni hodnota obdelniku nula a projde usmernovacem, pak by to
melo byt ciste DC. U DC je stredni a efektivni stejna. Tudiz pokud bych mel
tedy merak, ktery usmerni a zmeri stredni hodnotu usmerneneho signalu, tak
by to mela byt indikovana hodnota rovna skutecne efektivni hodnote nezavisle
na stride (navic bude porad stejna). Ono to tak vyjde i matematicky.

Ale mozna jsem dneska total mimo misu. Radsi uz toho necham.

PK