Re: Buzení LED

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Čtvrtek Květen 21 12:00:00 CEST 2009

Nechci chytat za slovo, asi jsem dneska extremne natvrdly :)
Rec byla o TRMS meraku, ten by mel snad ukazat efektivni vzdy.

Pokud je stredni hodnota obdelniku nula a projde usmernovacem, pak by to
melo byt ciste DC. U DC je stredni a efektivni stejna. Tudiz pokud bych mel
tedy merak, ktery usmerni a zmeri stredni hodnotu usmerneneho signalu, tak
by to mela byt indikovana hodnota rovna skutecne efektivni hodnote nezavisle
na stride (navic bude porad stejna). Ono to tak vyjde i matematicky.

Ale mozna jsem dneska total mimo misu. Radsi uz toho necham.

PK