Zapojeni s OZ

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Středa Květen 20 12:12:11 CEST 2009

jestli to je obycejny operacni zesilovac tak bude prevadet proud na napeti .
Ale pouze v rozsahu 0-30uA pak se zalimituje.Bude to dolnofrekvencni
propust asi na 3kHz.
Termistor bude vstupni proud nejak teplotne kompenzovat.
Proud muze pouze vytekat ven (proti smeru sipky) a to jeste v pripade
,ze oz je rail.
Pripojenim -5V ziskate moznost aby proud mohl tect i dovnitr (ve smeru
sipky).
   Fanda