Jakou televizi?

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Květen 19 05:49:31 CEST 2009

protoze vetsina prijimacu je i ve standby zapnuta, stahuji updaty a zapisuji
na kartu, nebo bezi sdileni karty po rs232 (ve standby)

kdyz jsem to meril, upc philips prijimac (autor cryptoworksu) pred 10 lety,
tak ve standby ani snad spotrebu nesnizil, stale stejny odber

a zadny predni vyrobce elektroniky by to nevyrobil, nema na to jednak know
how a hlavne na tom nic nevydela a i ten soft dnes udelaji cinani lepsi a
hlavne levneji a cipset je bezny komercni a staci jeden CPU, takze satelity
vyvijeji korejci a pak asi 2-3 zapadni firmy a zbytek (95% brandu) je
designed in korea, manufactured in china

A kdyz tomu budete malinko rozumet, koupite si satelit made in germany, do
ktereho urcite nesezenete emu au share sw, navic kdyz cina za polovic to ma
primo od vyrobce, jen si to tam musite nahrat sami, aby se nereklo? On ani
nemecky rols royce (podle ceny za 1000 Euro) mezi set top boxy neobsahuje
licenci pro dekodovaci system a musite si tam sami nahrat "upraveny" softik
tezko vyrobeny nekym jinym nez primo vyrobcem toho pristroje, i kdyz
neverejne - tohle asi tezko muze delat nejaka velka firma).

a tech duvodu je vice, prece jen svuj brand v satelitek si dnes muze udelat
kazdy jarda, je to snazsi nez delat jakykoliv jiny AV spotrebni produkt a
snazsi nez treba "vyrobit" analogova CB radia vlastni znacky, je to digital
a vse je stejne (typicky jeden produkt v 10 designech).

jeste by me zajimalo ohledne sumovych cisel LNB, skoro vsichni uvadeji
0.1-0.2 (a vsici nakupuji podle parametru Noise) a pritom ten hlavni
tranzistor ma sam o sobe 0.3 - 0.5 dB minimalne :-))