Siemens Data Suite - S65 - shanim ...

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Květen 19 05:21:05 CEST 2009

No ten mi prave nechtel komunikovat, neviom proc, vyzkousel jsem vsechny
rtychlosti a com byl spravny! (protoze Siemens Data suite, verze pro Dect,
telefon normalne otevrel, ale uz ma problem s SMS)

On tento program byl vzdycky problemovy, s USB kabelem nechtel nahodit napr.
vysokou rychlost jako slo s rychlymi programy z ruska...

Takze Siemens Data Suite pro S65 asi nesezenu koukam ... :-( Kdyby ho nekdo
nasel na disku a hodil na rapidshare, bylo by to super.