Re: převodník 2,7V na 5V

Pavel hw@itherm.cz
Sobota Květen 16 22:30:37 CEST 2009

Neni mozne zbytek zapojeni pretahnout na 3,3V dival jsem se a ta flash umi
2,7 - 3,6V. Neznam AVR jestli umi nizsi napeti.
Resil jsem podobny problem a nakonec jsem cele zarizeni prehodil na 3,3V a
usetril si tak prevodniky.

Pavel

----- Original Message -----
From: Zdeněk lada
To: HW-news
Sent: Saturday, May 16, 2009 4:35 PM
Subject: převodník 2,7V na 5V

Dobrý den,

Potřeboval bych poradit s připojením paměti flash AT45DB321D(Atmel). Jedná
se o SPI paměť s napájením 2,7V a já bych ji chtěl připojit
k AVR s napájením 5V. Napadá mě použít tranzistor s rezistorem v bázi a
kolektoru s tím, že by všechny data bylo nutno invertovat...
Je reálné aby to fungovalo při frekvenci 8MHz? Existuje nějaké jednoduché a
levné řešení?

děkuji,

Zdeněk