Kuriozita: zabludeny optoclen

Jan Martincek jano@martincek.com
Sobota Květen 16 15:55:44 CEST 2009

Mali sme rovnaky problem s solidstate 50A od CRYDOM-u.
Kupili sme seriu 60ks po hadam 40 eur a boli to podvrhy ktore navyse spinali
v nule :).. - zistili sme to az ked bolo vsetko vmontovane do zariadeni a
pripravene na odoslanie zakaznikovi... hold merali sme iba original kus
priamo z farnellu takze sme na to v prvom teste neprisli.

Stalo nas to dalsie 2 dni ale predavajuci to zobral s5 a poslal to
distributorovi...potom som si spominal ze hovoril ze ma asi 15000ks skladom
;)...tak dufam ze nabuduce si to objedna konkurencia ;).

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Standa Palas
Sent: Sunday, May 15, 2005 10:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kuriozita: zabludeny optoclen

Kdysi jsem potřeboval do jedný TV nějaký TAxxxx do spínaného zdroje. Sehnal
jsem je v Brně u Bučka. Po výměně IO zdroj nefungoval. Strávil jsem několik
hloubavých večerů hledáním proč. Byl to výběhový typ a byl tenkrát dost
drahej a tak jsem nechtěl hned kupovat jinej.Pak jsem ten obvod vypájel a
zjistil jsem,že na chladící plochu jsou propojené úplně jiné vývody než mají

být podle datasheetu.Tak jsem koupil jinde jinej kus a vše fungovalo.Mám
podezření,že na tom obvodu bylo to označení přepsáno záměrně.Nebylo tam
označení výrobce,jenom typ a jakejsi čtyřmístnej kód.Konec konců koupit
obvod třeba za dvacku,smazat označení a natisknout vlastní,to se dnes dá
třeba sítotiskem udělat i doma na koleně a prodat to někomu dál je taky
hračka. Proti tomu ale svědčí to,že jsem o podobných problémech od nikoho
jinýho ještě neslyšel,takže se můžu mýlit.
Staňa.