[OT] Tesluv generator ve filmu

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Květen 16 15:29:00 CEST 2009

Ruzni radoby vedci manipuluji s fakty, tak aby z toho vznikla krasna pohadka, ktere lide uveri. Bohuzel to ukazuje jak jsme snadno zmanipulovatelni.

Zajimalo by mne jak je to ve svete. Veri lide na takove nesmysly?

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: boia
  To: HW-news
  Sent: Saturday, May 16, 2009 11:46 AM
  Subject: Re: [OT] Tesluv generator ve filmu

  Na níže uvených odkazech jsou reálnější výsledky vývoje a "práce" s energiemi, než-li u tesláčku v uváděném filmu. Zajímavé, jak se i zde spojují funkce(fikce) a technologie s Teslou a jeho výzkumy... Možná i ujasní, jak se to asi má s tím strachem z radaru v Brdech:
  http://www.arms-expo.ru/site.xp/055057052124049056048054.html
  http://stalker.my1.ru/news/2008-04-08-69
  http://www.cripo.com.ua/?sect_id=5&aid=52770
  http://yznaivse.ru/2008/03/chernobyl-2-zgrls-%C2%ABduga-2%C2%BB
  http://www.psiterror.ru/p/content/content.php?content.82.3

  Petr Tomasek napsal(a):
Z toho filmu mi vrta  v hlave, jestli mohl neco takoveho jako teleportace
objevit, co si o tom myslite? :)§ Jsou to spise science fiction ?
http://free-energy.webpark.cz/tesla/weapons/tesla_weapons.htm

Tak proto sovetum..., pardon, rusum, tak vadi "radar" v Brdech... :-PPPPP