Kuriozita: zabludeny optoclen

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Květen 15 21:42:27 CEST 2009

To já zas mám NICD tužkovku Sanyo s dvěma plusy - na obou koncích je
čepička.
A pak mám blikající LED, ta zas šumí od 100 KHz do cca 60MHz. Spolehlivá
rušička. Hezké je ,že se odběr mění po připojení  drátu ( antény)  k
nožičkám.
Nejvíc si ale považuju MDA2020 v kovovém pouzdře ( nevím jaké je to
označení  ale je to jako je KD605, KD501 ) ale s několika vývody do
kruhu. Kdysi si soudruzi kusově vyráběli v  Tesle Píšťanech součástky a
zabalili si je do "svého" pouzdra pro svoje HI-END použití.
JaKub