CANBus licencia...

petop petop@stonline.sk
Pátek Květen 15 18:14:16 CEST 2009

Zdravim, priatelia.
Ma niekdo informacie ako je to s licenciou na CANbus ?
Ak si kupim procesor s CAN busom napr.AT90CAN, kupil som si produkt,
ktory ma licenciu a mozem ho pouzivat napr.
na ovladanie priemyselnych zariadeni s CAN bus zbernicou ?
Alebo mozem len ,,nacuvat,, CAN komunikaciu a reagovat na nu?
Chcel by som totiz ovladat zariadenia ineho vyrobcu cez CAN, nielen
pocuvat, ale aktivne riadit. Vyrobca ma pravdepodobne licenciu zakupenu.
Pocul som famy, ze vybavit licenciu u Boscha je na dlhe lakte, ale zasa
na trhu sa nachadzaju zariadenia bezne pouzivajuce CAN zbernicu...
Tak teraz neviem...

Dakujem
Petop