[OT] Web fotogalerie

Adam Heinrich a.heinrich@seznam.cz
Pátek Květen 15 16:07:34 CEST 2009

...a řpripravit si spoustu peněz a nervů, pro hobby aktivitu ideální ;-)

Rychlým hledáním jsem našel tyhle -
http://www.encaps.net/software/encapsgallery/, zajímavou českou (tam
jsem ale nenašel zmínky o administraci)
http://www.phpfotoalbum.cz/fotky/ nebo třeba solidně propracovanou
galerii na http://gallery.menalto.com/.

Mimochodem - proč se vyhýbáte propracovaným řešením typu Rajče nebo
Google Picasa, kam si můžu fotky jednoduše nahrát a nemusím se starat o
webhosting?

S pozdravem,

Adam Heinrich
www.adamh.cz