fluke 289

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Květen 15 09:20:14 CEST 2009

no jo, ale tohle je multimetr (!). mozna trochu lepsi ale porad
multimetr. navic (nejsem si jisty), ale ze zacatku to nedelalo. myslel
jsem ze je na pozadi zapnuty napr. ten opticky rs232 ktery to ma, ale
nenasel jsem nikde setting ktery to nastavuje. je to fakt. je to k
vzteku. kdyz to ma takovy odber, proc to neudelali s normalnim
spinacem ktery to proste vypne.

navic ten 60mA odber naprosto nechapu. co to v tom vypnutem stavu
dela? mozna se vypnutim aktivuje jenom nejaky screen saver :)