[OT] NB Battery Management

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Květen 15 07:05:48 CEST 2009

Zdravim, predevcirem jsem vymenil burtiky v baterce NB ACER Extensa 5620,
elektronika puvodni. Bohuzel, zlepseni vydrze nepatrne, ale postupne se to
zlepsuje.
stara: 20 min
nova, 1.cyklys: 30 min
nyni, po cca 5ti cyklech 50 min

Je mozny, ze jsou nekvalitni clanky, ze se nejak formujou, nebo se nejak
kalibruje elektronika? Asi je to jak u ktereho typu. Po uplnem nabiti je
zobrazovany cas do vybiti pres 2h, ale rychle odhad behem par minut klesne
pod 1h, cili predpokladam, ze skutecne zpocatku rychleji klesa napeti.
Jeste mne napadlo, jestli je mozne znicit clanek pajenim pasku blizko vyvody
+ nebo -?