Re: Jakou televizi?

d.petr d.petr@post.cz
Čtvrtek Květen 14 14:21:32 CEST 2009

> Moc žerou? Zkuste vzít kalkulačku, metr a jukněte na spotřebu obyčejných LCD
> monitorů. Trojčlenka - přepočet na plochu 82 nebo 106 cm a uvidíte, jak moc
> žerou...
> AZE

Ano, podle mne take stale jeste moc zerou i kdyz posledni dobou uz to neni tak hrozne. Asi pred 1,5 rokem (nebo uz je to dele?) jsem se po spotrebe pidil a televize LCD mely obvykle 2-2,5 krat vetsi spotrebu, nez CRT se stejne velkym obrazem. A kupodivu TV LCD se vstupem VGA mela asi 1,5 krat vetsi spotrebu, nez stejne velky monitor LCD s TV tunerem. Udaje jsem bral z informaci v internetovych obchodech.

PM