OT: Jakou televizi?

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Květen 14 10:18:55 CEST 2009

Zdravim,

byl jsem pozadan, jestli bych se nemohl ujmout vyberu televize pro tchana a
tchyni. Podminkou je, aby to melo DVB-T tuner a bylo to alespon stejne
velke, jako to, co tam maji (klasika 4:3, tusim 62cm), dalsi podminkou je
cena, nejak vyrazne nepresahujici 10.000Kc.

Koukam po webu a vychazi mi z toho, ze aby to melo stejne velky obraz, tak u
16:9 potrebuju uhlopricku 82cm.  Samozrejme typu moznosti jsou hromady, ale
nemate nekdo neco, co muzete s klidnym svedomim doporucit, ci naopak, cemu
se rozhodne vyhnout?

Par zajimavych kousku jsem nasel, treba tohle: