Re: OT: Účinnost autoledničky

aze azehw@volny.cz
Středa Květen 13 10:39:27 CEST 2009

Nevim  co je prijatelny peniz. Tyto kompresorky vyrabi mimo jine Danfos,
napriklad BD35F s chladicim vykonem cca 30W pri -25°C vyjde asi na 5900 bez
DPH...
AZE

----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman" <ladmanj@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 13, 2009 9:39 AM
Subject: Re: OT: Účinnost autoledničky

Kdyby se aspon dal sehnat kompresor rekneme s BLDC motorem (za prijatelny
peniz), tak by to bylo na hezke letni bastleni a pak by si to clovek nechal
nejakym opravarem lednic jenom naplnit, a mozna ze by se to dalo za urcitych
bezpecnostnich pravidel i naplnit svepomoci.
Asi by mne to i bavilo.
Za to rozebirat a predelavat kompresor, to povazuju za nesmysl.

JL

PS: mam tu pripraveny jako jeden z mnoha hobbyprojektu, ktere se nemuzou
vyplatit, ale jsou natolik silene, ze daji odreagovat od zamestnani,
vytvoreni peltier lednicky s heatpipe odvodem tepla, rizenim proudu
peltierem
a otacek ventilatoru, s pokusem o maximalni "vytuneni" ucinnosti.
Ale nejspis na to taky nedojde, protoze volneho casu je malo a je lepsi jej
stravit v prirode na kole, nebo podobne :-)