Xilinx ISE ... to snad nemuzou myslet vazne

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Květen 12 19:41:58 CEST 2009

hehe vesele... skuste napisat do Xilinxu co si o tom myslia.
Mam podobnu skusenost s kartami do LHC. Vsetko bezalo, po case bolo
treba opravit nejaky bug, zmenil sa jeden signal a dizajny ktore predtym
zaberali 20% fpga sa tam zrazu nezmestili. Zistili sme ze to bol bug v
novej verzii ISE ktory sa snazil mapovat pamate do registrov. Navrat ku
starsej verzii to vyriesil...
b.