level shifter od mikrocipuuu

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Květen 12 15:43:15 CEST 2009

Mně to vyšlo stejně jako Vám, nejspíš se u Microchipu sekli.
Nikdo není dokonalý ;-)

Tomáš

d> Zdravim,
d> narazil jsem na takovy zajimavy problem. Potreboval jsem udelat level
d> shifter z jednoho OA tak aby vstupni napeti 0->3.2V konvertoval na
d> 1-3V.
d> Cirou nahodou az jsem to vypocital jsem nasel u mikrocipu AN
d> (http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00682c.pdf) ve kterem
d> je popsana na strance 3 obrazek 6 aplikace prave takoveho shifteru.

d> co me ovsem zarazilo je ten vzorec pod nim. na rozdil od microchipu ja
d> jsem dostal:

d> Vout = (V1-V2)*R2/R1 + Vref

d> tedy reference neni nasobena ziskem zesilovace. At delam co delam,
d> moje matematika mi nedovoluje ziskat tu samou rovnici co v tom
d> dokumentu
d> pisi..

d> Nevi nekdo kde je problem???

d> dik.